Φύλλα εργασίας
ΘΕΜΑ: Η στάση μας απέναντι στα μνημεία
- Πώς αντιμετωπίζουμε ένα μνημείο, ένα έργο τέχνης, ένα αρχαιολογικό εύρημα, ένα κειμήλιο, ένα κατάλοιπο παλαιότερης εποχής;
- Ποια μπορεί να είναι η
διάθεσή μας απέναντί του;
Κεραμικά σκεύη από την ανασκαφή στον Αζοριά, ανατολική Κρήτη, αρχές 5ου αι. π.Χ. http://www.kritipoliskaihoria.gr/2014_03_07_archive.html
- Στέκεστε μπροστά σε ένα μαγειρικό σκεύος των αρχών του 20ου αιώνα και σε αντίστοιχα της κλασικής αρχαιότητας. Τι σκέφτεστε γι’ αυτά;
Τουρκοκρητικοί
Ο οπλαρχηγός Αναγνώστης Μάντακας (1817-1916), Αρχηγός Λάκκων Κυδωνίας
- Μπορεί
η συναισθηματική φόρτιση να επιδράσει στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε ένα
μνημείο, άρα και τα ιστορικά γεγονότα που συνδέονται μαζί του;
•Άποψη του Αγίου Νικολάου των Δομινικανών στη Σπλάντζια. Διακρίνονται οι σκαλωσιές για την επισκευή και συντήρηση του μιναρέ.
Η Αντωνία και η Ελένη Βακάκη από
τον Τραχινιάκο Σελίνου, που
είχαν λάβει μέρος στη μάχη στο Φαράγγι της Καντάνου (24 -25/5/1941)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου